Tok takiej rozmowy, cytowany już w podawanych tu pracach autorki, może przebiegać przynajmniej w trzech różnych wątkach zależnych od aktualnej w czasie rozmowy sytuacji szkolnej badanego ucznia, np. zagrażająca — nie zagrażająca, od łatwości nawiązania bezpośredniego kontaktu od preferencji badającego. Trzy punkty wyjścia dla trzech wątków rozmowy to: 1 pośredni — przedmioty i oceny szkolne, 2 — pośredni — zajęcia pozaszkolne, 3 — bezpośredni — zainteresowania. Poniżej przedstawiamy główny schemat rozmowy, stóry ma charakter kwestionariusza wyznaczającego jej przebieg. Jak w każdej rozmowie psychologicznej badający może w żywym kontakcie z rozmówcą formułować pytania dodatkowe dla lepszego zrozumienia jego odpowiedzi, może też dostosowywać sposób formułowania pytań podstawowych do języka i nastroju badanych.
TOK ROZMOWY
Dodane przez Agata Inglot dnia Maj 3rd, 2014
Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )